Leczenie kanałowe – skuteczne i bezbolesne

Kobieta u dentysty

Endodoncja obejmuje leczenie chorób miazgi zęba i tkanek okołowierzchołkowych. To z pewnością najtrudniejsza z metod leczenia w stomatologii zachowawczej. Do niedawna kojarzyła się Pacjentom wyłącznie z przykrymi doznaniami i niepewnymi efektami leczenia.

Leczenie kanałowe kiedyś i dziś

Postęp w stomatologii, leczeniu kanałowym i znieczuleniu pozwala lekarzom i Pacjentom na całkowicie odmienne spojrzenie na tę trudną procedurę medyczną. Najnowszej klasy sprzęt i urządzenia, a także wiedza zdobywana przez lekarzy na kursach specjalizacyjnych dają obecnie gwarancję efektów leczenia, całkowity komfort i bezbolesność zabiegów endodontycznych.

Wymagany sprzęt do osiągnięcia przewidywalnych efektów leczenia to: specjalistyczny mikroskop operacyjny, elektroniczny endometr, maszynowe narzędzia do opracowania kanałów i radiowizjografia, czyli cyfrowy aparat rentgenowski. Ogromne znaczenie ma klasa wyżej wymienionego sprzętu. Nasza klinika dysponuje najnowszą generacją potrzebnych urządzeń i narzędzi – jeśli odczuwasz ból zęba lub jeśli chcesz sprawdzić stan swojego uśmiechu, umów się na wizytę u naszego dentysty w Krakowie.

Leczenie kanałowe – aspekt bólowy

Do procedury leczenia kanałowego można zastosować znieczulenie miejscowe lub sedację. Nowoczesne systemy do znieczulenia miejscowego pozwalają na bezbolesne podanie środka znieczulającego i po zaaplikowaniu go we właściwe miejsce, zapewniają osiągnięcie efektu bezbolesności przez okres całego zabiegu. Anestezjolog może wykonać także sedację, czyli rodzaj „płytkiego” znieczulenia ogólnego, powodującego u Pacjenta efekt braku świadomości i czucia bólu. O rodzaju znieczulenia decydują wspólnie lekarz i Pacjent.

Ból zęba – nie zwlekaj, pomożemy Ci uporać się z tym problemem

U naszego dentysty w Krakowie dowiesz się jakie są możliwości i wspólnie z lekarzem wybierzesz rozwiązanie, które zapewni Ci pełen komfort w trakcie zabiegu. Zapewniamy także wsparcie farmakologiczne na okres po zabiegu.

Jeśli odczuwasz ból zęba, nie zwlekaj z decyzją o wizycie w gabinecie stomatologicznym. Pamiętaj, że szybsze rozpoczęcie leczenia pozwala na szybsze jego ukończenie. Przypominamy także, że warto regularnie udawać się na wizyty kontrolne, aby wdrożyć leczenie jeszcze zanim pojawią się pierwsze objawy, jak właśnie ból zęba.

Więcej informacji o leczeniu kanałowym znajdziecie Państwo w zakładce Endodoncja na stronie naszej kliniki.